Каталог
Кошница

За Renova

Renova е европейска марка за висококачествени и иновативни продукти. Предлага се в повече от 60 страни по света, той предлага цветни дизайни и нови функционални решения чрез стилни и екологични продукти. 

Произходът на марката Renova датира от второто десетилетие на 19-ти век, като съществуващите записи датират от 1818 г. за използването на воден знак Renova върху хартия, произведена на мястото, където Renova все още поддържа седалището си днес. 200 години по-късно 100% португалската компания присъства в повече от 70 страни, разпространени на пет континента. През 2021 г. тя има около 620 директни служители, поддържащи две индустриални звена и логистичен център в Португалия - Torres Novas, и трето производствено звено в Saint-Yorre, Франция.




Първите години на дейност на Renova са посветени на производството и продажбата на хартия за писане, печатане и опаковане, започвайки тогава, в края на 50-те години на миналия век, пионерски и много иновативен път в разработването на продукти от тишу хартия за домашна и санитарна употреба. Renova основа този пазар в Португалия и остава водещата марка. Силната иновативна матрица, организационна гъвкавост и способност за предвиждане на тенденциите, позволиха на Renova непрекъснато да представя нови решения, за да отговори на нуждите и очакванията на гражданите.

Крайъгълен камък в историята на Renova беше лансирането на Renova Black, първата черна тоалетна хартия в света, която достигна статута на иконографски продукт, разчупвайки догмата за „немислими“ продукти. Иновацията е стратегията за диференциация на марката, която й позволява да продължи да изпълнява мисията на първия двигател . Силната продуктова иновация на Renova винаги се съчетава с разрушителна комуникация и разработването на непочтителни рекламни кампании или художествени поръчки, основани на ценностите на Renova. 

В началото на хилядолетието Renova лансира първата гама хартиени продукти, сертифицирани с екомаркировката на Европейския съюз. Renovagreen са продукти, произведени от 100% рециклирана хартия, подчертавайки солидна стратегия по отношение на околната среда.

Съвсем наскоро марката пусна гама от продукти с хартиени опаковки, биоразградими и рециклируеми, заменящи пластмасата, в отговор на нарастващите очаквания на гражданите по целия свят.